E ora sa discutam despre afaceri.

Si pe noi, ca si pe tine, ne intereseaza clientii nostri.
Ei reprezinta factorul esential in dezvoltarea oricarei afaceri.
Deci suntem de acord ca toti antreprenorii se orienteaza spre clientii lor, insa e un mic detaliu pe care vrem sa-l aducem in prim-plan.

Clientii sunt importanti, dar nu toti sunt clientii tai.

Cand pornesti la drum cu niste principii bine definite si cu o strategie clara pentru afacerea ta, e important sa nu te abati de la nimic.

Trebuie sa fii consecvent si sa eviti sa-ti irosesti energia cu oameni care nu sunt si nu vor fi niciodata clientii tai.

Cum identifici un NON-CLIENT?

Sa luam un caz concret.

Noi facem parte din echipa Cassa Digital Software si scopul nostru este sa ajutam industria de contabilitate sa treaca in etapa de digitalizare, salvand timp prin automatizarea cat mai multor procese de contabilitate.

Sunt firme de contabilitate care ni s-au alaturat cu entuziasm, dar sa nu crezi ca nu ne-am lovit de contabili care au scopuri total opuse de ce ne-am propus noi.

Un bun exemplu este o discutie recenta cu o doamna contabil. Explicandu-i imaginea pe care dorim s-o dam intregii industrii de contabilitate, doamna a afirmat ca aplicatia este complet inutila in desfasurarea activitatilor contabile din cadrul firmei pe care o reprezenta.

Si ne-a oferit si explicatia:
Doamna si-a justificat alegerea spunand ca de fapt incearca sa-i convinga pe toti clientii firmei de contabilitate sa renunte la diverse canale digitale pentru transmiterea documentelor.Preferand exclusiv interactiunea fizica, noi am inteles inca de la inceput ca nu-i putem schimba convingerile.

Chiar daca ne aflam intr-o pandemie.

Si asta trebuie sa faci si tu.
Indiferent de domeniu, trebuie sa stii ca produsul sau serviciul tau nu e pentru toata lumea.

Si e ok.

Cum afli care sunt clientii tai:

Canalizeaza-ti energia spre lucrurile care conteaza cu adevarat!

Succes in afaceri!