
Toate documentele într-un singur loc.
Iar nu am primit la timp facturile. Nu pot închide luna nici acum. Iar mă așteaptă ore la telefon de rugăminți și stat peste program. Gata! Până aici cu timpul irosit și facturi pierdute printre e-mailuri venite din toate părțile.
Am pus cap la cap tot ce am aflat din piață și venim în întâmpinarea ta cu instrumentul care revoluționează activitatea ta. Procese contabile, flux de documente, facturare, gestionare portofoliu, verificarea companiei și o comunicare eficientă cu clienții într-o singură aplicație
intuitivă și la îndemâna oricui.
aCASSA
toată lumea câștigă:
Salvează ușor toate
documentele.
Ai toate formularele necesare
pentru clienții tăi într-un
singur loc.
Ai acces la facturi fără
a le mai cere.
Toate datele și informațiile
sunt în siguranță
Comunică eficient și
punctual pe o platformă
de tip feed.
Toate rapoartele arhivate
pe zile, foldere.
Administrezi documentele
de oriunde și oricând
Cauți ușor ce te interesează,
chiar și după cuvinte-cheie
Administrare companii

Tu știi cel mai bine ce ai nevoie
Alergatul după clienții care nu-ți aduc la timp toate actele îți dă bătăi de cap? Arată-le cât este de ușor să comunice ce au nevoie. Arhivează toate datele despre companiile pe care le administrezi și caută-le oricând ai nevoie pe o platformă inteligentă. Vezi în timp real facturile emise și mulțumește-le cu un LIKE pe feed. Astfel, clientul știe că ai primit informațiile, iar tu poți solicita rapid alte detalii.
În doar câteva secunde, fără telefoane, fără e-mailuri nedeschise sau care intră în spam.
Descoperă cum digitalizarea lucrează pentru tine. Mai mult decât atât, oferi automat rapoarte detaliate clienților tăi.
CASSA te ajută să oferi servicii de calitate.
Acum știi sigur că poți întocmi liniștit balanța și ai toate actele necesare pentru depunerea declarațiilor.
Păstrează istoricul conversațiilor și documentelor pentru un control total asupra activității clienților tăi. Fii mai productiv și eficient în comunicare. Acum poți să îți planifici și concediul. Informațiile de care ar putea nevoie clientul tău sunt la un click distanță.
